*/ Segway och MS: Ivö

fredag 22 maj 2009

Ivö

Idag har jag varit ute på Ivö. Rätt så mysigt med en ö
som man bara åka färja till.
Jag var först hos en kvinna som ville lära sig köra Segway
hon hade fått MS 2007 och gick med hjälp av en krycka
hon bodde i en vacker miljö med stor naturtomt
hon ville prova och se om det gick bra att köra där också
och som vanligt så går det utmärkt att köra där det är lite ojämt.
Hon tyckte det var så spännande att köra så hon köper säkert en Segway.
Sen körde jag och min dotter till ivöklack där det var en fin promenad miljö
och en fantastisk utsikt. Min dotter som har unga friska ben sprang uppför
långa backar för att hitta bra fototillfällen :-)

/Daniel








1 kommentar:

Lena Jensen sa...

Hej Daniel!Jättemånga tack för ditt besök i går och också varmt tack för att jag får låna din Segway under några dagar. Jag var ute och tog en längre tur i går eftermiddag. Det gick jättebra! Har också "farit runt" på tomten bland det höga gräset. Otrolig känsla att kunna röra sig i naturen! Hälsa till Jenny hon är ju alldeles fantastisk!
Hälsning från Ivö och Lena