*/ Segway och MS: Bockeboda och födelsedag :-)

lördag 18 april 2009

Bockeboda och födelsedag :-)




Idag har jag kört lite i bockatorpet med min XT.
Blev en runda på 5km i varierande terräng.
Körde först röda slingan på 2,5km det gick så snabbt
så jag avverkade blå slinga på 2,5km också i bara farten.

Sen så måste jag uppmärksamma denna dag
för jag har haft min segway i 1år idag.
Jämför man hur det var före och efter Segway så är det
som natt och dag. Innan så fick jag ofta säga att jag inte orkar
följa med när familjen frågat men nu så har jag inga problem
med det. Detta året som gick så kände jag mig inte alls så handikappad
har kunnat följa med på ex: marknader , Danmark , semester i Stockholm , fotbollsmatcher ,Ikea , skogen och plockat svamp , dragit pulka i snön ,
kört i snön utan problem , kört på stranden allt som jag inte kunnat innan.
Segway har fungerat utan problem har alltid startat och
jag har aldrig kört slut på batteriet har bara satt
den på laddning när jag inte har använt den.
Jag har också nästan använt Segwayen var dag sen jag köpte den.

Hoppas fler upptäcker och vågar prova denna fantastiska uppfinning
för jag bara kliver upp på Segwayen och känner mig frisk igen.

/Daniel




1 kommentar:

Anonym sa...

Hipp hipp Hurra på Din 1-årsda´ !!!
Grattis-kramar från Pluttan